SPORTSHOWROOM

Филтрирай по

  • Подредете

  • Пол

  • Марка (Nike)

  • Колекция (Total 90)

Общо 90

Футболните обувки Total 90 на Nike са пуснати за първи път през 2000 г. и скоро се превръщат в основна част от играта. През 2004 г. нейната смела трета итерация създаде нов прецедент както по отношение на стила, така и на представянето, а повече от две десетилетия по-късно Nike реши да я почете, като я върне като класна лайфстайл маратонка.

Горната част на Nike Total 90 подражава на ексцентричния оригинал, възприемайки неговата запазена марка - асиметрично шнуроване и ватирана кожа в предната част на крака. През 2004 г. тези характеристики я направиха чудесен вариант за футболисти, които се надяваха да получат по-голям контрол над топката, точност и сила, а през 2025 г. те предлагат удобно прилягане и носталгичен стил. Освен това подсиленият панел на петата предпазва задната част на стъпалото, а яката включва достатъчно подплънки за максимална мекота около глезена.

Въпреки че Total 90 отдава почит на футболната обувка от Y2K, тя е създадена за ежедневна лайфстайл употреба и затова има плоска, но поддържаща междинна подметка, изпълнена с пяна. На гумената подметка зигзагообразната шарка на протектора е придружена от шарнирни кръгове под предната част на стъпалото и петата за отлично сцепление и издръжливост.

През 2004 г. Nike Total 90 III представлява промяна в стила, която продължава да определя останалите модели от серията. Ключовото ѝ естетическо обновяване беше въвеждането на смелото кръгло лого 90 на медиалния ѝ фланг, което впоследствие се появи върху футболните екипи и топки по целия свят. Тази незабравима емблема се откроява при рестартирането на лайфстайл модела, където към нея се присъединяват поредица от стилни Swooshes и брандиране Total 90. В комбинация с елегантната нископрофилна конструкция и причудливата горна част без език, това превръща Total 90 в стилно, носталгично намигване към оригиналния силует.

Докато OG Total 90 III е носен от някои от най-великите играчи от началото на 2000-те години, включително Роналдиньо, Уейн Рууни и Луиш Фиго, модерната маратонка беше представена отново с помощта на холандския футболен ветеран Едгар Давидс, който демонстрира римейка по време на специален турнир, подкрепен от Травис Скот на ComplexCon 2024. След това американският рапър беше домакин на друго футболно събитие по време на Coachella 2025, като всеки играч носеше Total 90.

За официалното пускане на маратонките през 2025 г. Nike нае нападателя на Арсенал и изгряваща звезда Итън Нванери, който се появи в колекция от завладяващи изображения, показващи модните качества на Nike Total 90. Кампанията включваше класическия модел в сребрист металик заедно с дръзкото черно издание и богатата разцветка Бордо, към които по-късно се присъединиха други лъскави дизайни като динамично жълто и безопасно оранжево, както и такива с по-неутрални тонове. През пролетта на 2025 г. Nike обяви елегантно сътрудничество с френския футболен клуб Paris Saint-Germain, като изработи Total 90 с чисто бяла горна част, поразителни червени акценти и логото на отбора, фино бродирано на върха на привличащия вниманието кръг 90.

Nike Total 90 отразява спортното наследство на прочутата футболна обувка, давайки на по-възрастните поколения носталгичен прозорец към миналото, като същевременно предоставя емблематичния ѝ вид на новото поколение фенове на спорта и маратонките.

Сравнете Nike Total 90
(0)

SPORTSHOWROOM използва бисквитки. Научете повече за нашата политика на бисквитки.

Продължете

Изберете вашата държава

Европа

Северна и Южна Америка

Азиатски пасифик

Африка

Близкия Изток