SPORTSHOWROOM

Филтрирай по

  • Подредете

  • Пол

  • Марка (PUMA)

  • Колекция (King Indoor)

King Indoor

През 1966 г. PUMA пуска на пазара футболната обувка King с помощта на португалската легенда Еузебио. През следващите десетилетия той се превръща в спортна икона, носена от легенди на играта като Пеле, Кройф и Марадона. През 1999 г. PUMA създава King Indoor за тези, които играят уличен футбол и игрища като футзал. Това е обувка с плоска подметка и чудесен баланс между комфорт и сцепление, чийто стилен стил надхвърля рамките на спорта и се завръща като носталгична маратонка в средата на 20-те години.

Горната част на PUMA King Indoor е изработена от висококачествена кожа, с поддържащи наслагвания на средната част на стъпалото и петата, както и с широки накрайници и странични ленти Formstrips. Сгъваемият език напомня за футболното минало на модела, но може и да се махне за по-персонализиран външен вид. В същото време внимателно зашити линии закрепват обшивката за максимална издръжливост, а меката текстилна подплата лежи удобно на крака.

King Indoor разполага с плоска подметка, оптимизирана за асфалт и други твърди повърхности. Междинната ѝ подметка е изпълнена с осигуряваща комфорт EVA пяна, а разделената ѝ подметка е изработена от немаркираща гума. Въртящите се линии на сцепление и шарките на протектора тип "рибена кост" предлагат изключително сцепление, а здравата подметка поддържа средната част на стъпалото.

Моделът PUMA King Indoor е покрит с енергични дизайнерски линии - от извитите шевове, извиващи се по предната част на стъпалото, до вълнообразните контури, изработени в средната част на подметката, и разнообразните шарки на сцепление, гравирани в подметката. Овален прорез в горната част на петата обрамчва известното лого на марката с котка, още едно е на подметката, а последното прескача над надписа PUMA на езика, вдъхновен от ретро стила. Тази ретроспективна функция отбелязва класическите спортни обувки и дълбоко вкорененото наследство на франчайза King с привличащите погледа златни очертания и стилното лого, което се повтаря на страничния фланг.

Докато оригиналният King Indoor беше обичан от европейските футболни фенове и младежките субкултури, повторното издание от 2024 г. постигна много по-широка привлекателност чрез завладяващи кампании за пускане на пазара, отличителни цветове и стилни сътрудничества. Британският фотограф Юън Спенсър и стилистът Рианън Бари създадоха кампанията за пускане на пазара, улавяйки уникалната мода на лондонската грим сцена от началото на 2000 г. - време и място, които самият Спенсър е документирал и които са централни за историята на King Indoor. Кампанията демонстрира носталгичната привлекателност на силуета, като му осигурява успешно завръщане.

През март 2025 г. PUMA се свързва с марката за улично облекло KidSuper, за да създаде съвместна версия с уникални елементи, базирани на артистичния стил на основателя Колм Дилейн. Междувременно априлският пакет Royalty Pack отдава почит на емблематичните играчи, носещи кралските екипи на Puma, като включва цветовете на великите футболни нации. Кампанията за пускането му на пазара отбелязва уличните футболисти, за които първоначално е създаден King Indoor, като изобразява жени улични футболистки, носещи изисканите маратонки с велурено покритие. По-късно през лятото холандската марка Lack of Guidance си сътрудничи за елегантно, матово черно издание, което е перфектното допълнение към носталгичното, вдъхновено от футбола облекло на уважаваната марка.

Със стилната си ретро естетика, надеждните технологии от старата школа и обновения състав на материалите, PUMA King Indoor е удобна, но завладяваща ежедневна маратонка, изпълнена със спортно наследство и футболен дух.

Сравнете PUMA King Indoor
(0)

SPORTSHOWROOM използва бисквитки. Научете повече за нашата политика на бисквитки.

Продължете

Изберете вашата държава

Европа

Северна и Южна Америка

Азиатски пасифик

Африка

Близкия Изток